Perfekte manier van Salespromotion: Prijsvragen online verzamelen

Prijsvragen


Bij deze methode wordt gekozen voor wedstrijden, prijsvragen, loterijen en dergelijke om een product of dienst te promoten. Dit biedt de consument de kans om aantrekkelijke prijzen te winnen als zij bepaalde opdrachten goed vervullen. Hierbij kan gedacht worden aan een slagzin of rijmpje schrijven (of afmaken) of gewoon geluk hebben in een loterij.

Prijzen en loterijen zorgen voor veel naamsbekendheid van het product wanneer het op de juiste manier in de media en winkels wordt ondersteund. Deze hebben vaak echter minder verkoopkracht. Voordeel van deze techniek is dat de consument steeds weer nadenkt over het product, het product vaak ziet en dat het relatief weinig actiekosten heeft; het aantal prijzen en de grootte ervan zijn van tevoren bepaald. Voordeel is dus dat met een beperkt budget iets kan worden aangeboden.

Hierbij moet wel goed gelet worden op de sterkte van de actieformule, de creativiteit en overtuigingskracht en motivatie van de consument om het product te gaan kopen. Een aantrekkelijk prijzenpakket bepaalt het succes van dit soort acties.

Voor een bedrijf is het verboden om een loterij te organiseren. Prijsvragen en wedstrijden zijn daarentegen wel toegestaan. Hierbij worden echter wel altijd jureerbare prestaties gevraagd.

Wat bieden wij u?


Het bijhouden en het maken van actiesites is echter zo makkelijk nog niet. Wij zijn er in gespecialiseerd om websites te maken. Hierbij kunnen wij bijvoorbeeld een actiesite maken waarop consumenten hun gegevens achterlaten. Deze database wordt dus ook aan klanten aangeboden. Indien gewenst kan ook gezorgd worden voor een mailing (papier of email) die naar alle klanten gestuurd wordt.

Geinteresseerd? Vul dan het contactformulier in.